EBOOK - je to len jedlo !

Ahojte

dnes tu mám pre vás iba mini článoček, respektíve pripomienku. Niekto to už možno zaregistroval na mojom instagrame VERUSFIGHT (ale keby náhodou nie, kedže nie som žiadna veľká osobnosť), vydala som ebook!!!



Mám z toho naozaj veľkú radosť a moja radosť sa znásobí, keď aspoň tak pomožem niektomu z vás. E book sa venuje téme záchvatovité prejedanie a spísala som doň všetky svoje postrehy, skúsenosti, rady a doporučenia, ktoré pomohli nie len mne.

V prvej časti som uviedla pár základných informácií, aby sa jasne vytýčil problém s prejedaním a rozobrala som svoj príbeh. Následne som sa snažila rozobrať príčinu prejedania a nutnosť riešenia problému, pretože to je problém! Tento problém si v prvom rade musíte priznať a musíte prijať svoje telo také ake je, pretože vašou prioritou sa musí stať liečba. Žiadne diety a chudnutie... na to skrátka musíte zabudnúť a tak sa začnete sústrediť na to podstatné. Poskytla som vám taktiež typy/rady ohľadne stravovania. 
Aby ste prekonali prejedanie, je kľúčové odolať nutkaniu urobiť to, čo som v ebook rozobrala v samostatnej kapitole...

Ak sa trápite prejedaním a cítite sa bezmozný alebo máte pocit, že ste v tom sami, nie ste. Bohužial je veľmi veľa ľúdí, ktorí sa touto poruchou priíjmu potravy trápia. Pozitívne je, že je určite možné prekonať to a možno pri prvých krokoch vám bude práve ebook nápomocný.

Ak máte o ebook zaujem je možné kontaktovať ma:
1- tu komentom na blogu
2- cez facebook Veronika Trckova
3- cez instagram Verusfight
4- na maily veronika.samekova@gmail.com

Cena je 199 kč a Ebook je samozrejme v slovenčine, čo snáď ani českým kolegom :-P nebude robiť problém.

krásny deň



Share this:

CONVERSATION

2 komentárov: