Najlepší mug ever! :)

Radi skúšate nové veci? Preferujete rýchlosť a jednoduchosť? Tak v tom prípade ste na správnom mieste :)...Predstavujem vám totiž totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalne dokonalý mugcake!!! Hej heeej toho tu už bolo, poviete si, že na nete je milion receprov tak prečo mám skúšať práve tento? No jednoducho preto, že ta konzistencia a chuť Vás totálne dostane... sama som skúšala veľa receptov na tento hrnčekový mikrovlnkový zákusok, ale toto je iný level...recept vznikol úplnou náhodou, skrátka som dostala chuť na sladké v čase večere (jo, Verča :-P môže mať sladké od rána do večera) a v chladničke som mala zvyšok červenej fazule bonduelle...

čo budeš potrebovať
1 vajko
1PL celozrnnej žitnej múky
1 PL ryžovej múky
3PL červenej fazule z konzervy
1 dávka proteínu (ja mám momentálne famózny - quest peanut butter)
škorica
kypriaci prášok
sladidlo (tento krásavec je prisladený toffe flavdrops)
ako na to
úplne jednoducho všetko rozmixujte v nádobke tyčákom a podľa potreby cesto nariedite len vodou. Potom s tým rovno do miktovlnky :) na 3,5 min, následne už len vyklopíte na tanierik a dekorujete :-P (použila som 1PL tvarohu, kúsok quest tyčinky, arašidové maslá a kešu maslo a celé som to preliala čučoriedkovým sugarfree sirupom od my proteín). Koláčik je vláčny (vážne luxusná konzistencia skrátka to musíte skúsiť) a vďaka super kombinácii bielkoviny - vláknina - sachry - tuk je veľmi sýty. :))) Tak bežte po fazuľu, mixér do ruky a potom chcem vedieť či vám chutilo :)))

Share this:

CONVERSATION

0 komentárov:

Okomentovat