Typy do diéty - nediéty:) 2

Ahojte

som tu s ďalšími typmi do diéty - nediéty aneb článok plný mlsiek, pretože ja skrátka musím skúsiť všetko :)))....samozrejme ak máte skúsené nejaké vychytávky vy sem s tým rada sa priučím :-P


Začnem nápojom :)...je mi jasné, že sa nájde mnoho odporcov umelých sladidiel a energeťákov a tak, ale ja ich občas musím mať...mám rada sladké, mám rada aj ochutené vody a čo plus navyše niekedy skrátka potrebujem nakopnúť. V takých chvíľach obvykle kupujem klasiku = Monster bez cukru a teda NUTRAMINO  bola príjemná zmena. Seriózne najlepší energeťák, čo som mala. Tento bol konkrétne príchuť granátové jablko a lesné plody, takže ak ste rovnako postihnutý ako ja    :-P určite doporučujem...

Sojových párkov je na trhu viac druhov a nie je to žiadna novinka, ale pre mňa bola toto  prvá skúsenosť. Značka alfabio ma nikdy nesklamala a to ani v tomto prípade. Párky boli príjemným spestrením jedálnička a navyše je super dať si párok, keď na etikete nenájdete bravčovú kožku a podobne :-D.

Tyčinky ku mneeeeeeeeeeeeeeeee....  :-D fakt sa niekedy sama seba pýtam, či sú nejaké tyčinky čo by som neskúsila :-D, takže ani táto novinka ma nemohla len tak obísť. Rozhodne to nie je nič ideálne, keďže v zložení je skrátka klasický cukor a aj palmáč, ale raz za čas nezabije...Protein corny má tri príchute - čokoláda, karamel a máslo-citrón a za mňa sa vydaril len karamel :-P

Keď som v bio potravinách objavila tieto keksíky tešila som sa ako malé decko :-D. Sušienky neobsahujú žiadny cukor! a dokonca sa mi zdá, že v zložení bola aj celozrnná pšeničná múka :-P. Chutili vášne luxusne (hlavne ta čokoška oo) a od tejto značky mali viac druhov = aj nejaké coociesky  takže mám ešte čo skúšať

šmakoun nie je pre mňa vôbec novinka, ale tento kokosový krém som ešte nemala...Momentálne mám v chladničke všetky tri - lieskovo-orieškový, kokosový aj pomarančový :-P a neviem sa rozhodnúť, ktorý mi chutí najviac :-D. Skrátka musíte ich skúsiť všetkyyy 

Nie som ten typ, čo musí mať mäso na tanieri každý deň, práve naopak. Veľmi rada zamieňam zdroj bielkovín. Seitan bol minulotýždňovou voľbou. Celkom som sa obávala ten konzistencie, ale nakoniec som bola milo prekvapená. Spravila som si ho na kari so zeleninkou a bolo to veľmi zaujímavé...ak by ste mali nejaké dobré typy na úpravu Seitanu budem rada za recept.

šmakoun opäť v zábere :))))....dve najhorúcejšie novinky aj u mňa doma. Súčasťou dnešného obedu bol šmakoun provensalske korenie. Pán vo vitalande m upozornil, že je na chuť slanší, čo môžem potvrdiť, ale vôbec mi to nevadí. Podľa mňa najchutnejšia verzia slaného šmakounika...klobásky sú ešte v chladničke, neviem ako chutia, ale len čé ochutnám dám echo :))

Neraz sa mi potvrdilo, že lídl je super fruper :) a toto je jeden z dôkazov. Objavila som tam totiž nové, lacné a veeeeľmi chutné raw tyčinky. Majú rôzne príchute =  jablko-škorica, kokos a pomaranč a tuším aj nejaká citrónová :-P. Skúsila som kokosovú a potom túto krásnu pózujúcu a jediná škoda je, že chodím tak málo do lídla :-D.

WF - niektorí ho nenávidia a iný zase milujú. Ja mám v tomto prípade skôr neutrálny postoj. Skúšala som viaceré produkty a konkrétne asi 4 rôzne príchute bezkalorickej marmošky a táto meruňka u mňa boduje najviac. Tak či tak, marmoška je skôr želatínovej konzistencie a horšie a rozotiera, v čase núdze sa to ale dá použiť :-P.

Do tretice šmakoun a tu ich máte pohromade. Lieskovoorieškový krém je asi taká klasika a rozhodne poteší, ale kokos a pomaranč nemá asi toľko priaznivcov. Mne sa podarilo natrafiť na tieto krémy úplnou nádodou v bio potravinách a neskôr aj vo vitalande v paladku. Luxusné sú za mňa všetky tri !!!! aachhh na rannych waffle je to pohádka :-D

Topky prídu na záver :)...Proteinela aaaach, ja sa divím, že som si ju kúpila až teraz, ale odolávala som odolávala až to proste prišlo :-D. Je to jemný hladký skôr tekutejší krém, ktorý ale s nutellou podľa mňa nemá nič spoločné :-P. Zložený je z kokosu, arašídov, lieskačov a proteínu a určite to musí chutiť každému, kto miluje orechové maslá tak ako ja. Napriek tomu musím povedať, že pre mňa to 100% mandľové a kešu maslo aj tak neprekonalo...

Karamelový sirup od WF je podľa mňa the best zero sirup s akým som vôbec prišla do kontaktu! Seriózne jedla by som ho na všetkom :-D kľudne aj s kuracímäsom :-D (ok to asi nie ale je to topka). Vôňa je trošku chemická, ale na chuti to nie je poznať, je pekne sladkýýý až sa mi nechce veriť že je to bez kcal :-P...



Tak pre tentokát by stačilo, snáď som niekoho išpirovala, ak niečo skúsíte budem rada za spätnú väzbu :)


Share this:

CONVERSATION

0 komentárov:

Okomentovat